HİZMET STANDARTLARI
Okulumuz Hizmet Standartları
MERKEZ ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1- |
Ön Kayıt Başvurularının Alınması |
1-Başvuru formu (okuldan alınacak) 2-T.C. Kimlik numarası beyanı ( Veli - Öğrenci) 3-Kontenjan öğrencileri için ön inceleme formu |
20 DAKİKA |
2- |
Kesin Kayıt Başvurularının Alınması |
1-Sözleşme İmzalanması ( Ek-2) 2-Acil durum başvuru formu (Ek-5) 3-Aile hekiminden sağlık raporu |
20 DAKİKA |
3- |
Kayıt Yenileme Başvurularının |
1-Devam istek dilekçesi |
15 DAKİKA |
4- |
Kayıt Silinmesi |
1-Dilekçe
|
10 DAKİKA |
5- |
Kayıt Yaptırıp Hizmet Almadan Ayrılanların Ücret İadesinin Yapılması |
1-Dilekçe
|
3 İŞ GÜNÜ |
6- |
Anaokulu ve Dengi Okullarda Öğrenim Gören Öğrencilerin Nakillerinin Yapılması |
1-T.C. Kimlik numarası beyanı 2-Veli dilekçesi 3-Şehit ve muharip gazi çocukları ile özel eğitime ihtiyacı olan çocukların durumlarını gösterir belge |
30 DAKİKA |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. İlk Müracaat Yeri Okul Müdürlüğü İkinci Müracaat Yeri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
İlk Müracaat Yeri: Okul Müdürlüğü İkinci Müracaat Yeri: İl Milli Eğitim Müdürü
İsim: Özler USLU İsim: Fikret ÇERKEZOĞLU
Unvan: Okul Müdürü Unvan: İl Milli Eğitim Müdürü
Adres :Halil Efendi Mah. Garipler Sok. Adres : Kaptanpaşa Mahallesi İnönü Cad.
No:1 Merkez/ ARDAHAN Yangıncılar Sok. No:33 Merkez/ARDAHAN
Telefon: 0478 211 6466 Telefon:0478 280 75 00
Faks: Faks: 0478 280 7564
E-Posta: E-Posta:766677@meb.k12.tr E-Posta: E-Posta: